Search here:
Algemene informatie

Muziekvereniging “Marijke” is een vereniging voor de amateurmuzikanten en majorettes. Door het gehele jaar heen worden er verschillende optredens in zowel binnen – als buitenland verzorgd. Bij “Marijke” is het niet verplicht om al een instrument te bespelen of de basis van Majorette te kennen, de opleidingen worden daarom ook door “Marijke” verzorgd.

De dinsdagavond is de vaste repetitie avond van “Marijke” . Alle diciplines trainen en repeteren op deze avond in het Buurthuis Sprang-Driessen.

Repetitietijden

De repetitie- en of trainings tijden zijn als volgt:

Minirettes 18:00 uur 18:45 uur
Teenergirls 18:45 uur 19:30 uur
Majorettes 19:30 uur 20:25 uur
Slagwerksectie 19:30 uur 20:30 uur*
Blazerssectie 20:30 uur 22:30 uur*

* Gezamenlijk (blazerssectie en Slagwerksectie) 20:30 uur – 21:30 uur

Indien nodig (bijvoorbeeld voor een wedstrijd) worden er extra trainingen gehouden.Daarnaast kunnen de repetitietijden in de zomermaanden aangepast worden voor de Majorettes,Slagwerksectie en blazerssectie i.v.m. het instuderen van de show. Doorgaans beginnen de showrepetities om 19:00 uur

Repetitieruimte

Buurthuis Sprang-Driessen
Jeroen Boschstraat 1
5161 VA Sprang-Capelle

Uitgebreide informatie

In onderstaand document is de overige informatie te vinden. Hier vindt u ook informatie over een lidmaatschap, contributies , comissies e.d.